Kundefeedback

Artikkel

Fordi gode kundeopplevelser starter med innsikt - og ikke antakelser.

Listen, learn, earn.

Kundefeedback er kundens stemme. Den forteller oss hva som fungerer og hva som bør forbedres.

Med vår kundefeedbackløsning får du gjennom fleksible undersøkelser innsikt i kundenes opplevelse av spesifikke aktiviteter – som utvalgte kampanjer, nyåpninger, sesong, leverandørsamarbeid eller andre midlertidige tiltak. Vi samler alle kundetilbakemeldinger på ett sted –
med NPS, CSAT og salgsdata i samme bilde.

Formålet med kundefeedback

  • Gi et sammenlignbart datagrunnlag på tvers av butikker, konsepter og bransjer.

  • Avdekke både styrker og kritiske forbedringspunkter.

  • Skape et tydelig grunnlag for videre prioritering.

Med vår løsning kan du…

  • Kobler kundefeedback direkte til nøkkeldata.

  • Handlingsrette innsikten – ikke bare rapportere på den.

  • Rute feedback til riktig avdeling/funksjon.

  • Lagre og strukturere all data for dypere analyser.

  • Gjøre innsikten raskere, mer presis og mer relevant med AI.

  • Redusere manuell databehandling.

Because guessing is not a strategy.

  • Service & tilgjengelighet

    Hvordan kundene opplever menneskene i butikken handler om synlighet, imøtekommenhet og verdien av hjelpen de får underveis.

    Tilgjengelighet
    Intiativ
    Veiledning
    Anbefalinger
    Tilstedeværelse

  • Sortiment & utvalg

    Om sortimentet dekker behov, skaper relevans og fremmer kjøp. Ser på bredden, relevansen og hvor godt sortimentet matcher ulike behov.

    Relevans
    Bredde
    Tilgjengelighet
    Inspirasjon
    Sesongtilpasning

  • Pris & verdi for pengene

    Hvordan prisnivå/ kommunikasjon, tilbudog kvalitet oppleves. Vurderer kundens opplevelse av pris, verdi og balansen mellom kostnad og forventning.

    Prismerking
    Priskommunikasjon
    Verdiopplevelse
    Kampanjer
    Pris–kvalitet

  • Inspirasjon & layout

    Visuell flyt og inntrykk som skaper lyst til å handle. Hvordan presentasjon, utstillinger og flyt leder kundene gjennom butikken.

    Utstillinger
    Skilting
    Butikkflyt
    Visuell info
    Kampanjeoppsett

  • Butikkopplevelse

    Avdekker hvordan det er å oppholde seg og navigere i butikken. Trivsel, oversikt, orden og atmosfære – alt som gjør besøket enkelt og behagelig.


    Renhold
    Orden
    Oversiktlighet
    Stemning
    Navigasjon

Forenklet feedbackstruktur

  • Enkle svaralternativer reduserer tolkning og gir entydige svar

  • Rask oversikt over hva som fungerer – og hva som bør forbedres

  • Enkle å strukturere i dashboards og handle på i praksis

  • Enklere undersøkelse med høyere svarprosent

  • Klarere data - uten rom for tolkning.

  • Hent ut tiltak og endringer som kan spores i data over tid

  • Sammenlign på tvers av butikker, tidspunkter og kundegrupper.

  • Tydelig bilde av hvor dere presterer og hvor dere bør forbedre.

Kunder er villige til å betale 16% mer for en god brukeropplevelse.

Kilde: “Experience is everything”-rapport, PwC.

Er DU villig til å gå glipp av den marginen?

Book en demo

Nysgjerrig på kundefeedback?
Spør ekspertene!

Hanne Holsted
Product & Project Manager

hh@seebrite.no
93223117

Anders Hernes
CFO & Sales

ah@seebrite.no
90755355

Øyvind Stige
CEO & Sales

os@seebrite.no
95824430

God kundeservice handler ikke bare om ett enkelt øyeblikk – det handler om å forstå hva som skaper gode opplevelser, gjennom innsikt og kontinuerlig feedback. Driven by data.