Kundefeedback
Fordi gode kundeopplevelser starter med innsikt - og ikke antakelser.
Listen, learn, earn.
Kundefeedback er kundens stemme. Den forteller oss hva som fungerer og hva som bør forbedres.
Med vår kundefeedbackløsning får du gjennom fleksible undersøkelser innsikt i kundenes opplevelse av spesifikke aktiviteter – som utvalgte kampanjer, nyåpninger, sesong, leverandørsamarbeid eller andre midlertidige tiltak. Vi samler alle kundetilbakemeldinger på ett sted –
med NPS, CSAT og salgsdata i samme bilde.
Formålet med kundefeedback
Gi et sammenlignbart datagrunnlag på tvers av butikker, konsepter og bransjer.
Avdekke både styrker og kritiske forbedringspunkter.
Skape et tydelig grunnlag for videre prioritering.
Rute feedback til riktig avdeling/funksjon.
Med vår løsning kan du…
Kobler kundefeedback direkte til nøkkeldata.
Handlingsrette innsikten – ikke bare rapportere på den.
Lagre og strukturere all data for dypere analyser.
Gjøre innsikten raskere, mer presis og mer relevant med AI.
Redusere manuell databehandling.
Because guessing is not a strategy.
Service & tilgjengelighet
Hvordan kundene opplever menneskene i butikken handler om synlighet, imøtekommenhet og verdien av hjelpen de får underveis.
Tilgjengelighet - Intiativ - Veiledning - Anbefalinger - Tilstedeværelse
Sortiment & utvalg
Om sortimentet dekker behov, skaper relevans og fremmer kjøp. Ser på bredden, relevansen og hvor godt sortimentet matcher ulike behov.
Relevans - Bredde - Tilgjengelighet - Inspirasjon - Sesongtilpasning
Butikkopplevelse
Avdekker hvordan det er å oppholde seg og navigere i butikken. Trivsel, oversikt, orden og atmosfære – alt som gjør besøket enkelt og behagelig.
Renhold - Orden - Oversiktlighet - Stemning - Navigasjon
Pris & verdi for pengene
Hvordan prisnivå/ kommunikasjon, tilbudog kvalitet oppleves. Vurderer kundens opplevelse av pris, verdi og balansen mellom kostnad og forventning.
Prismerking - Priskommunikasjon - Verdiopplevelse - Kampanjer - Pris–kvalitet
Inspirasjon & layout
Visuell flyt og inntrykk som skaper lyst til å handle. Hvordan presentasjon, utstillinger og flyt leder kundene gjennom butikken.
Utstillinger - Skilting - Butikkflyt - Visuell info - Kampanjeoppsett
Forenklet feedbackstruktur
Enkle svaralternativer reduserer tolkning og gir entydige svar
Rask oversikt over hva som fungerer – og hva som bør forbedres
Enkle å strukturere i dashboards og handle på i praksis
Enklere undersøkelse med høyere svarprosent
Klarere data - uten rom for tolkning.
Hent ut tiltak og endringer som kan spores i data over tid
Sammenlign på tvers av butikker, tidspunkter og kundegrupper.
Tydelig bilde av hvor dere presterer og hvor dere bør forbedre.
Kunder er villige til å betale 16% mer for en god brukeropplevelse.
Kilde: “Experience is everything”-rapport, PwC.
Er DU villig til å gå glipp av den marginen?
Nysgjerrig på kundefeedback?
Spør oss!
Hanne Holsted
Product & Project Manager
hh@seebrite.no
93223117
Anders Hernes
CFO & Sales
ah@seebrite.no
90755355
Øyvind Stige
CEO & Sales
os@seebrite.no
95824430
God kundeservice handler ikke bare om ett enkelt øyeblikk – det handler om å forstå hva som skaper gode opplevelser, gjennom innsikt og kontinuerlig feedback. Driven by data.