Operations
Alt du trenger for effektiv butikk- og kjededrift! Dette er verktøyet som får de ansatte til å gå i takt - ved å koble kommunikasjon, kampanjer, rutiner og mennesker, og skape struktur og engasjement i hverdagen.
En systematisk tilnærming gir ikke bare
ro i driften, men målbare finansielle gevinster.
Med Seebrite Operations får du full
oversikt over butikkdrift, engasjement og kundetilfredshet – alt samlet på ett sted.
Appen gjør det enkelt å følge opp kampanjer med bilder, visualisere resultater som driver salg, og fordele oppgaver slik at alle trekker i samme retning.
Når ansatte føler eierskap og jobber koordinert, merkes det i kundeopplevelsen – og på bunnlinjen.
Informasjonskanal
Chat
Butikkbesøk
Kampanjeklar
VM Oppgaver
Informasjonskanal Chat Butikkbesøk Kampanjeklar VM Oppgaver
Ukeplaner
Sjekklister
Onboarding
Offboarding
Oppgaver
Nyhetsbrev
Ukeplaner Sjekklister Onboarding Offboarding Oppgaver Nyhetsbrev
Dokumentarkiv
Opplæring
Vernerunde HMS
Kundeklar
We Are Learning
Dokumentarkiv Opplæring Vernerunde HMS Kundeklar We Are Learning
Alt på ett sted for en mer effektiv og motiverende hverdag! Med Seebrite Operations får du kontroll på oppgaver, kampanjer og kvalitet – samtidig som du skaper engasjement gjennom deling, kudos og visuell fremdrift.
Resultater fra aktiviteter kan måles direkte i løsningen. Du får raskt svar på hva de beste gjør før en kampanje, hvilken effekt butikkbesøkene gir, og hvordan egne butikker presterte sist.
Med informasjonsfeed, oppgaver og opplæring i samme løsning får du full kontroll på rutiner, kampanjer og kvalitet. Resultatet er bedre oversikt, mer engasjement og en organisasjon som faktisk får ting gjort.
Vår løsning er tilpasset alle roller fordi alle spiller en rolle i å lykke som selskap. Ledelse, butikksjefer og ansatte ser informasjon som er relevant for dem.
Feed
Nå alle ansatte i rask og effektiv kanal
Del beste praksis, bilder og butikkinnlegg
Skap dialog og engasjement
Styrk kultur og samhold på tvers
Motiver med resultater og feiringer
Butikkbesøk
Digital sjekkliste under besøket
Strukturert gjennomgang av nøkkelområder
Standardisert og dokumentert oppfølging
Bilder, notater og oppgaver direkte i systemet
Historikk på tidligere besøk
Tilpassede lister til daglige eller ukentlige kontroller
Kampanjeklar
Klare krav og sjekklister før kampanjestart
Oppgaver, notater og bildebekreftelse
Visuell kontroll uten fysisk besøk
Status på kampanjeklare butikker
Effektiv oppfølging og kommunikasjon
Sikrer enhetlig gjennomføring
Ukeplan
Tydelig struktur for hele teamet
Bedre gjennomføring
Enklere oppfølging for leder
Bedre kvalitet og konsistens
Tidsbesparelse
Motivasjon og engasjement
Dokumentasjon
Læring
Mikrolæring rett i appen
Rask tilgang til kunnskap, alltid tilgjengelig
Styrker trygghet og kompetanse hos ansatte
Forbedrer kundeopplevelsen
Leder får full innsikt over fullførte moduler
Øker gjennomføring, styrker mestring og gjør oppfølging enklere
Integrert med We Are Learning, som med interaktive stories, AI og lyd skaper engasjerende innhold på minutter
Oppgaver
Beskriv og alloker oppgaver direkte til rett person eller team
Planlegg frem i tid eller sett opp gjentakende oppgaver for faste rutiner og kampanjer
Følg opp fremdrift i sanntid
Prioriter og varsle
Få dokumentasjon underveis med bilder og kommentarer
Analyser og forbedre for bedre drift
Nysgjerrig på Seebrite Operations?
Spør oss!
Hanne Holsted
Product & Project Manager
hh@seebrite.no
93223117
Anders Hernes
CFO & Sales
ah@seebrite.no
90755355
Øyvind Stige
CEO & Sales
os@seebrite.no
95824430
Turning retail data into advantage.